Güzelliği ile dikkatleri üzerine çeken ünlü model ve sunucu Özge Ulusoy, dünyanın en iyi su altında çalışan epilatörü Braun Silk-épil 7’nin marka sözcüsü oldu.

Braun Silk- épil 7’nin tanıtım kampanyalarında yer alacak olan Özge Ulusoy’un kampanya fotoğraflarının ve reklam filmlerinin çekimi ünlü fotoğrafçı Serkan Şedele tarafından gerçekleştirildi. Özge Ulusoy, reklam filmlerinde pratik, bakımlı, mükemmeliyetçi, yaratıcı ve trendsetter kimliğini yansıtarak tam bir Braun kadını olduğunu anlattı.

Yer aldığı projelerin yanında düzgün fiziği ve uzun bacaklarıyla da beğeni toplayan Özge Ulusoy, “Her kadın gibi güzelliğime ve bakımıma çok düşkünüm ve bunun için gerekli özeni gösteririm. Aynı zamanda yoğun iş tempom içinde pratik olmak da benim için bir o kadar önemli. Bence göz alıcı görünmenin birinci kuralı pürüzsüz bir ciltten geçiyor, özellikle bacaklarımın mükemmel görünmesi için en doğru ürünleri kullanmayı tercih ediyorum. Son olarak Braun Silk-épil 7’yi keşfettim. Benim gibi hem pratik hem de mükemmelliyetçi kadınlar için tasarlanmış. Bacaklarım artık çok daha pürüzsüz hem de haftalarca! Güzelliğinden ödün vermek istemeyen tüm kadınlara Braun Silk-épil’i tavsiye ediyorum” dedi.