Kamuoyuna Duyurulur !!! :D

Merhabalar... Blogumu ilk açtığımda sadece kendimi bu işlere alıştırmak amacı ile ufak tefek bir şeyler karalıyor, çeşitli makaleler yayınlıyordum. Blogu ilk önce moda içerikli bir blog yaparak işe koyuldum ( moda her zaman günceldir). Herneyse sonradan güzellik, kadın, bakım gibi konularada blogumda yer verdim ve son durak olarak sağlık içerikli bir blog oldu. ( Neler yapmışım neler :D ) Kısacası ben ne doktorum, ne modacı, ne güzellik uzmanı... Ben sadece webte paylaşmayı seven güncel olarak hayatı takip eden asosyal bir internet düşkünüyüm. Bu yüzden blogumu özgünleştirme kararı aldım. Özgünleşecek ama neler olacak diye sorarsanız... Youtubeden videolar, facebooktan resimler yazılar, gündem de bulunan haberlere kişisel yorumlarım vs. vs. dahası varda işte zamanla paylaşınca görürsünüz. Kusuruma bakmayın bu aralar yorgunum biraz, sanırım hastayımda yada direk hastayım bu yüzden bu yorgunluk, Sürç-i lisan etmişsek affola...

En kısa sürede birlikte olmak dileğiyle... Kendinize iyi bakın ;)